בניית אתרים בחינם


יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ?
מלאו את הפרטים בטופס
ומיד נחזור!
פתחו ובנו אתר אינטרנט בעצמכם ושלמו רק על האחסון והדומיין

בניית אתרים ג'ינט משווקת  מערכת ניהול תוכן לאתרי תדמית וחנויות וירטואליות. האתר שאת/ה מקבל/ת כולל דפי מידע, גלריית תמונות, פורום, סקרים, שאלות ותשובות, חדשות רצות, כותרת פלאש (אנימציה) בראש האתר, קישורים לדפים חיצוניים, עיצוב מקצועי ועוד ועוד...
כל בעל אתר מקבל מערכת ניהול תוכן מתקדמת לשליטה מוחלטת על האתר וכל תכניו ללא צורך באיש מקצוע.

בנה אתר בעצמך

בנה אתר אינטרנט מושלם בכמה דקות, בחר טמפלט ממגוון גדול של עיצובים, כתוב את שם האתר, פרטים מינימלים נוספים והמערכת תפתח לך אתר בתוך שניות.
כל שנותר לך לעשות זה להכניס את תוכן האתר לכל דף ודף, לפתוח דפים חדשים למחוק דפים לא רצויים, להכניס את הלוגו שלך ולבחור את העיצובים המתאימים לך ויש לך אתר משלך.
 
מערכת מתקדמת

המערכת בניית אתרים נבנתה כך שכל אדם פרטי או בעל עסק יוכל לפתוח אתר ולנהל אותו ללא רקע בנושא. דפי התוכן בנויים כמו דפיי וורד המוכרים כך שההתנהלות היא מאוד פשוטה לכל משתמש.

כל טקסט שנכתב הופך לשורת קוד שדפדפני האינטרנט יכולים לקרוא ולהפיץ, מעבר לכך במערכת יש מגוון רחב של כלים מתקדמים ובראשם קידום האתר ברשת האינטרנט. לכל דף ודף ניתן להכניס מילות מפתח וטקסט שקשור לאותו דף וכך המיקוד לקידום האתר גדל משמעותית .
החלק החשוב ביותר בבניית האתר הוא קידום האתר במנועי החיפוש ובאינדקסים המובילים. כל יום נפתחים כ - 5.000 אתרים עם סיומת co.il (סיומת ישראלית לאתרים) לאינטרנט ובכך הופכים את הרשת למקום צפוף ורווי מידע בכל תחום לכן אתר חדש שניפתח זה כמו חנות חדשה בקצה העולם שאף אחד לא מכיר.

עלויות בניית אתר עצמאי

אנו מאמינים שאפשר להרוויח גם בלי לרוקן ללקוח את הכיס. אצלנו אין עלויות עבור בניית האתר, עיצוב האתר או שימוש בכל מגוון הרחב של הכלים שנמצאים בתוך המערכת ניהול.
כל מערכת הניהול על כל תכנה המפורטים כאן ללא תוספת תשלום חודשי או חד פעמי.
התשלום היחידי שאתם תשלמו הוא אך ורק עבור אחסון האתר.
האתר שלך היא ההצלחה שלנו.
 
פתח אתר עצמאי במערכת לבניית אתר

ללא ידע או נסיון בנושא תוכל/י לפתוח אתר עם מגוון ועשיר בכלים המתקדמים ביותר שקיימים באינטרנט ללא צורך בידע קודם או בהכשרה בבניית אתרים. המערכת יושבת על השרתים שלנו וזמינה 24 שעות לכל עדכון שינוי או עבודה על האתר. כמה דקות ויש לך אתר אינטרנט שכולל גלריית תמונות, פורום, קישורים בין הדפים, חדשות רצות, טפסים שונים, תיבת דואר לאתר, סטטיסטיקה מתקדמת, עיצוב שניתן לשינויי ועוד..
האתר נפתח כבר עם מערכת ניהול תוכן שבו ניתן להכניס את כל פרטי האתר והמלל הדרוש, העלאת תמונות שילוב פלאש, באנרים, קישורים לאתרים נוספים, חבל על כל דקה כי היה יכול להיות לך כבר אתר!!!
 
כלים במערכת בניית אתרים


המערכת כוללת מגוון רחב של כלים ואפשרויות אשר בעל האתר מקבל אותם חינם (את כולם) ללא קשר לחבילה שנבחרה וכמובן אחסון האתר אשר כלול בכל פתיחת אתר (30 יום חינם). כלי המערכת כוללים: דפים דינאמיים, הדפים הינם דפי האתר אשר ניתנים לשינוי בכל עת.
 
רוצים לבנות ולנהל אתר אינטרנט בעצמכם?
פורום שליחת טוקבקים ותגובות על כל הנעשה באתר ומחוצה לו ע"י הגולשים און ליין בתוך האתר שלכם.
גלרייה גלרית תמונות לכל נושא באתר ללא הגבלת תמונות (13 גלריות לבחירה ), עם אפשרויות ניהול רבות. 
חדשות רצות ניתן להוסיף חדשות בצד ימין או שמאל חדשות רצות עם קישורים.
סטטיסטיקה סטטיסטיקה מורחבת לאתר שדרכה ניתן לראות את כמות הגולשים בכל יום ומאיפה הגיעו אליכם.
באנרים המערכת יודעת להציג באנרים בכל מקום באתר ותומכת בכל התוכנות המובילות.
טפסים מגוון טופסי מילויי לצורכי הגולשים ולקבלתם במיילים מוגדרים מראש אצל בעל האתר.
סקרים הכנסת סקרים בכל נושא כדי לבדוק את העדפות הגולשים לנושאים חשובים והחלטות הציבור.
קידום אתרים הטמעת מילות מפתח במערכת, המערכת עושה קידום עצמאי לאתר ע"י הכנסת מילות מפתח.
     
בניית אתרים בחינם